poniedziałek, 1 października 2012

Ulubione blogi

Hej!
Teraz większość z was pisze u siebie o ulubionych blogach, ja postanowiłam zrobić też taki post:). Tutaj dodaję tylko 8 z nich, ale jest ich więcej: m.in: Victoria i tosienosi.


1Cassie. Jej blog może nie różni się od innych blogów, ale jest w nim to coś co mi się w nim podoba:). Dziewczyna pisze o swoich zainteresowania i o swoim życiu.
2Angelikasplace. Angeliki blog jest chyba 2 najlepszym blogiem w sieci(jak dla mnie^^). Bije od niej naturalnością. A poza tym ma świetny styl i gust. Uwielbiam przeglądać jej stylizacje. 
3Ankyl. Blog Ani jest moim nr 1! Również ma świetny styl. I to co mi się w niej podoba nie podąża za trendami, tylko ubiera się w co jej się podoba. Tak jak Angelika jest bardzo naturalna i ciekawie opisuje swoje życie i to co ją inspiruje czyli Japonia.
4Beata. Dziewczyna prowadzi bloga bardzo ciekawie. Ciekawie opisuje swoje życie i to co ją ciekawi, inspiruje. Można wiele się dowiedzieć, co kupiła gdzie była...
5Kamila. Blog Kamili jest typowym blogiem nastolatki(tak jak Beaty!^^). Również opisuje na nim...wszystko! Są na nim jakie recenzje, zakupy a także jej życie.
6Marta. Marta tak jak inopportune i Kamila jest z mojego rocznika i praktycznie też prowadzi bloga o swoim życiu, zamieszcza czasem jakieś ciekawostki. Od niedawna coraz częściej zaczęła w postach pisać o swoim chłopaku:).
7Peerfectlly. Blog 18-latki. Dziewczyna nie rozpisuje się nigdy na swoim blogu o swoim życiu)pod koniec notki wspomina co się wydarzyło danego dnia). Jej blog tak jak Angeliki jest blogiem o modzie. Według mnie ma ona również świetny styl- warto się od niej zainspirować;).
8Paula. Blog plapart odkryłam niedawno i jestem nim zachwycona! Zamieszcza ona na swoim blogu mnóstwo świetnych zdjęć. Super się ubiera i ogólnie widać, że super z niej dziewczyna. Jak się czyta jej bloga codziennie można zauważyć, że prowadzi ciekawe życie.


To by było na tyle:). Widzimy się w piątek! :*
P.S: Post był zaplanowany!

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)