poniedziałek, 3 marca 2014

Odpowiedzi!

Hejka!
Niedawno zadawaliście mi pytania, na które teraz odpowiem...+na jakiejś kartce w biurku znalazłam jeszcze kilka pytań(chyba były zadawane gdzieś w tamtym roku^^) i postanowiłam je połączyć. W sumie wyszło 21 pytań. Także zapraszam do czytania!:)

Co inspiruje Cię do blogowania?
Hmm...wszystko! Czasem są to jakieś ciekawe, tematyczne notki u bloggerek, a czasem wracając do domu i patrząc się przez okno w autobusie i rozmyślając nagle wpadam na pomysł o czym napiszę:).

Czym się interesujesz?
Interesuję się fotografią i wszystkim co jest z nią związane.

Jak długo już blogujesz?
W tym roku- dokładnie 6 września miną trzy lata.(tak wiem, mało osiągnęłam jak na taki czas, ale mój blog na początku baardzo słabo się rozwijał).

Czy twoi znajomi i rodzina wiedzą o blogu?
Początkowo wiedziały tylko moje siostry. Potem wzięłam udział w konkursie u Ankyl i powiedziałam o blogu mamie. Następnie zaczęłam publikować nowe posty na grupie 'nowe posty' ale, że była ona otwarta to niestety posty publikowały się na mojej osi czasu. I w ten sposób dowiedziało się o nim kilka koleżanek z klasy- ale na szczęście tylko 7 :p.

Ulubione słodycze?
Nie mam takich. Gdyż iż nie jem słodyczy!

Ulubione strony internetowe?
To na pewno różne blogi, facebook, weheartit i parę innych^^.

Jaki masz cel życiowy?
Jakiegoś konkretnego celu nie mam. Ale wiadomo, ze chciałabym zdać maturę, potem skończyć jakieś porządne studia(oczywiście z dziedziny fotografii), mieć fajną pracę i założyć rodzinę.

Ulubiona część garderoby?
Ciężkie pytanie, ponieważ moje ulubione części co chwilkę się zmieniają. Ale na chwilę obecną są to czarne spodnie, różne koszule, marynarki i trampki.

Imię najlepszej przyjaciółki?
Justyna :).

Jakie są twoje pasje, hobby?
No to jak już napisałam fotografia i wszystko co jest z nią związane i od niedawna usiłuję nauczyć się grać na gitarze :D.

Czy masz zamiar prowadzić bloga w najbliższych latach?
Myślę, że tak.

Czy zdarzają C się hejty z powodu bloga w życiu prywatnym?
Nie... .
Masz chłopaka? Jaki typ urody lubisz?
Nie, nie mam chłopaka. Jaki typ urody? Podoba mi się gdy chłopak ma ciemne włosy i ciemne oczy lub jest blondynem z niebieskimi oczami. Ostatnio pisałam tag gdzie własnie było o chłopaku, także jeżeli chcecie się czegoś więcej dowiedzieć to tutaj!

Co uważasz o zwierzakach? Jeśli lubisz to jakie?
Uwielbiam zwierzęta! Najbardziej lubię chomiki, świnki morskie. Ale tak najbardziej na świecie to kocham kotki!
Facebook
Miejsce które chciałabyś odwiedzić oprócz Paryża?
Jak na razie to takiego miejsca nie posiadam;).

Skąd pomysł na bloga?
Znikąd. Czysta nuda! I jeszcze siostra kiedyś prowadziła i myślę, że to w jakimś sensie też się przyczyniło.

Co lubisz robić w wolnym czasie?
Lubię chodzić na spacery z siostrami i aparatem, lenić się przed telewizorem do bólu głowy, odwiedzać przeróżne blogi i jeździć na rowerze.

Jaki jest twój ulubiony film/książka?
Nie mam ulubionego filmu. Bo ja wolę oglądać bajki! :D A książka to..hmm..chyba wszystkie części "Pamiętnika Nastolatki" oraz "One Direction-nasz zespół, nasza historia" :).

Lubisz swoje imię?
Pierwsze tak sobie..ale drugie i trzecie to już tak! :D. Odpowiem wam..na drugie mam Zuzanna, a na trzecie Weronika.

Co robiłaś, że zdobyłaś tylu czytelników/obserwatorów?
Nie wiem co robiłam. Po prostu komentuję blogi tych osób które również mi skomentują, czasem z nudy komentuję inne blogi albo z grupy 'nowe posty' ludzie wchodzą na mojego bloga i czasem się komuś on spodoba to zaobserwuje.. .

Ulubiona bloggerka to..?
Jakiejś ulubionej nie mam. Ale tak najbardziej lubię bloga Pauli. Ale jest oczywiści mnóstwo innych blogów, które uwielbiam! Np: Margaret, Dagi i Inopportune:).

Mam nadzieję, że przeczytaliście wszystko i się nie zanudziliście:p. 
P.S: A jeżeli chcecie zadać jeszcze jakieś pytania to śmiało zadawajcie tu lub na moim ask'u.

Miłego dnia.

13 komentarzy:

  1. Mega <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe odpowiedzi :) mam nadzieje że kiedyś zobaczymy Cię w Twojej ulubionej stylizacji :))
    http://next-smile01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię czarne spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze ale długo już prowadzisz bloga :) fajne odpowiedzi ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło sie czytało i sporo dowiedziałam sie :)).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)