sobota, 2 sierpnia 2014

moje ulubione blogi #1

Hej, hej!
W tej chwili pewnie wygrzewam się jeszcze na plaży w Bułgarii lub właśnie wracam do domku cała oblepiona solą morską . Z tej racji, że wyjechałam na dwa tygodnie nie chciałam zostawiać bloga pustego więc przygotowałam kilka postów zaplanowane, które z określonych odstępach dniowych będę tu publikowane:). Na dzisiaj przygotowałam pierwszą część moich ulubionych blogów:). Taki post już się kiedyś pojawił, ale było to dawno i moje upodobania się zmieniły.

Czytacie jakieś blogi, które tu podałam? 
Za jakiś czas ukaże się post z drugą częścią moich ulubionych blogów:).

5 komentarzy:

  1. Z tych wszystkich regularnie czytam blog Dagi. Jest świetny! :) A pozostałe kojarzę, choć nie wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam kilka blogów z tej listy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość z nich znam, albo kojarzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znam wszystkie blogi i bardzo chętnie je odwiedzam :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)