niedziela, 21 lutego 2016

31.10.2015r.- siostra

Sesję, którą pokażę wam niżej wykonałam z siostrą 31.10.2015r., czyli dość dawno temu. Nie ukrywam trochę mi z nią zeszło, bo zdjęcia zaczęłam obrabiać dopiero w przerwie świątecznej. Ale celowo je zostawiłam akurat na ten czas, ponieważ z efektów byłam bardzo zadowolona, więc z obróbki też chciałam być. Dlatego potrzebowałam dużo wolnego czasu, żeby móc to zrobić na spokojnie. 
Starałam się obrabiać wszystkie tak samo, ale wiadomo, że zdjęcia trochę się różnią (czasem światło na chwilę padło inaczej i już mamy zupełnie inny efekt). Nie mniej jednak z efektu końcowego jestem zadowolona i mam nadzieję, że wam również się spodobają:). 
Najbardziej jestem zadowolona z dwóch przedostatnich i dwóch ostatnich. Jak widzicie niektóre są i kolorowe i czarno-białe. Nie mogłam się zdecydować jak lepiej wyglądają, dlatego dodaję oba. Koniecznie napiszcie co o nich sądzicie. 

P.S1: Ostatnio wygrałam dwa konkursy. Pierwszy był u Pauli, gdzie do wygrania były herbaty. Drugi u Mone, gdzie do wygrania była książka "Kompendium fotografii cyfrowej". Zawsze gdy brałam udział w konkursach to nigdy nic nie wygrywałam, dlatego przestałam brać. W tych wzięłam tak o..bo mi się nudziło. Nawet nie liczyłam, że coś wygram. A tu proszę! Udało się w obu!:) 

P.S2: Napiszcie mi również w komentarzu czy chcielibyście zobaczyć jak przerabiałam powyższe zdjęcia (oczywiście wezmę jedno) oraz efekt "przed" i "po".

Udanej niedzieli!

10 komentarzy:

  1. Piękne fotografie. Mi również podobają się dwie przedostatnie. :) Chętnie zobaczę u Ciebie post z obróbki "krok po kroku"!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszły zdjęcia :)
    chętnie zobaczyłabym taką notkę gdzie przerabiasz te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Fajnie byłoby zobaczyć jak przerabiasz takie fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyszły te fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie! :)
    locastrica.blogspot.com/
    PS.: Kliknij proszę w linki w moim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym bardzo chciała zobaczyć jak przerabiasz :)
    Fajnie, że chodzisz do technikum fotograficznego u mnie w pobliżu nie ma takiego kierunku :( Zdjęcia bardzo ładne.
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)