czwartek, 24 marca 2016

Dobra passa czy...

...czy co? 
Kiedyś biorąc udział w konkursie/rozdaniu internetowym nic nie wygrywałam. Więc zrezygnowałam sądząc, że nie ma to sensu (tak, wiem. Głupie podejście). Aż do niedawna. Wzięłam udział w rozdaniu u Pauli, w którym trzeba było napisać jak wyglądałaby nasza herbata, gdybyśmy mieli możliwość ją skomponować. I co? Udało mi się wygrać herbatkę:).
Potem pojawił się konkurs u Mone, w którym do wygrania była książka. Fotografia cyfrowa. Kompendium. Trzeba było zagłosować na kominek i wysłać screena. Konkurs był rozstrzygany drogą losową. Również udało mi się wygrać! Mało tego. Książka okazała się naprawdę świetna. Z czystym sumieniem mogę ją polecić. 
Oglądając w ostatnim czasie telewizję można było zauważyć konkurs, który organizował Dr.Oetker "Słodka Chwila". Do wygrania był kubeczek w zimowym sweterku. Należało odpowiedzieć na pytanie "Jak Ciebie uszczęśliwia Słodka Chwila?". Ja moje zgłoszenie wysłałam 5 marca o 22:30 (konkurs był do 6 marca). Więc się nie nastawiałam, że coś wygram. Aż tu nagle siedząc w autobusie dzwoni do mnie kurier i mówi, że ma dla mnie przesyłkę. Co się okazało? Że wygrałam kubek! 
Także w ostatnim czasie wygrałam trzy konkursy i w każdym były fajne nagrody. Powinnam teraz brać udział w konkursach póki mam dobrą passę:). 

Wychodzę z założenia, że
Jeśli nie masz szczęścia w życiu, 
to masz w czymś innym. 

 Miłego dnia wam życzę.

12 komentarzy:

  1. O, jak fajnie :) Powinnaś korzystać, póki masz szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jak ja Ci zazdroszczę! Ostatnio tak napaliłam się na różne konkursy i niestety żadnego nie udało mi się wygrać. Zauważyłam, że rzucam się na te 'trudniejsze' konkursy np. już kilka dni próbuję wygrać w konkursie ciachnijselfie.pl Zrobiłam już przeróżne zdjęcia, zadbałam o światło, były oryginalne i z dobrym pomysłem,a wygrywają jakieś najprostsze zdjęcia z ciastkiem. Mam wrażenie, że wybierają zdjęcia drogą losową.. a w regulaminie napisane jest zupełnie co innego. Może Ty spróbuj i weź udział! Kto wie ... ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się nie ma szczęścia w miłości, to ma się je w kartach. Chyba powinnam zacząć w nie grać... :D A Tobie życzę nadal tak wspaniałej passy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja brałam udział w wielu konkursach i rozdaniach, jednak jak na razie nie udało mi się nic wygrać. Mimo to liczę na to, że szczęście się w końcu do mnie uśmiechnie i nie rezygnuję, w koncu nic do stracenia nie mam ! A Tobie gratuluję ! ;)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba korzystac poki trwa :) Ksiazke chetnie bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOo, ale fajnie że udało Ci się wygrać tyle rzeczy :D
    Zazdroszczę tej książki, chętnie bym sama ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I masz teraz dobre połączenie, i kubek i herbata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A widzisz, jednak warto! Graj, każdy ma szanse! Powodzenia i gratulacje!
    Ja osobiście najbardziej lubię konkursy gdzie trzeba się wysilić, pokazać trochę talentu, uważam, ze w takich mam większe szanse niż w losowaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No to widzę, że masz ostatnio szczęście. Ja przestałam brać udziały w konkursach bo nie udaje mi się nic wygrać ^^
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeej, ja to w życiu nie wygrałam żadnego konkursu. Ale masz rację jeśli sprzyja Ci dobra passa to trzeba korzystać jak najbardziej! Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka wydaję się być bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)