piątek, 16 września 2011

Cudo...

Hey,
Dzisiaj nie byłam w szkole bo musiałam pójść do poradni. Miałam tam być na 8:15 a skończyłam po 11.! Masakra !! Ale przejdźmy do konkretu.
Gdy wróciłam z mamą i siostrami do domu, to zaraz po obiedzie zawiozłyśmy je do sql muzycznej a myśmy pojechały do Chińczyka (kupujecie w tych sklepach ciuchy ??) Miałam kupić sobie spodenki na w-f . Jakieś tam były ale oczywiście nie było mojego rozmiaru. ; ((. Gdy tak chodziłyśmy po sklepie ja upatrzyłam sobie taką marynarkę z podwijanymi rękawami. (nie mam fotki bo nie miałam przy sobie aparatu, ale jak tam będę to na pewno jej fotkę zrobię :)). Już już miałam ją kupować, ale była za duża.!!! :((. A taka była śliczna: na podwijaniu miała paski i jeszcze z boku kokardkę. FOTKA NA PEWNO BĘDZIE ! :)
No nic jeszcze na pewno sobie kupię-kiedyś.
A wy wiecie gdzie można kupić taką marynarkę ??
Chętnie przeczytam odpowiedzi. Miłego wieczoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)