piątek, 9 września 2011

Masakra !

Hej ! 
Wczoraj wieczorem zaczęłam się źle czuć, zaczęła mnie boleć głowa, gardło i szczęka ! ;(( A na dodatek wogle nie spałam w nocy. Gdzieś dopiero po 2 w nocy udało mi się usnąć. !!
Dzisiaj w szkole byłam nie przytomna. Mama powiedziała, że jak będę się źle czuć to żebym się zwolniła. Ale ja wytrzymałam całe 6 godzin. !!! :D Jestem hardkorem. !!
Zaraz jak przyszłam ze szkoły to się położyłam i zaraz usnęłam. Spalam z jakieś 3 godziny. Potem przyszły moje siostry i zaczęły okropnie głośno gadać, ja do nich krzyknęłam "Może trochę ciszej"? I wtedy mama im wytłumaczyła, że jestem chora. One zaraz zaczęły mi znosić różne rzeczy. Jedna to nawet przyniosła mi cały kubek soczku.!!
Nie życzę nikomu nigdy żadne choroby. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)