wtorek, 13 września 2011

Zwykły dzień.

Hello,
dzisiaj jak napisałam w tytule był zwykły dzień. Najpierw pobudka 6:30 rano, potem szkoła i ze szkoły.
Gdy wracałam myślałam co dzisiaj dodam na bloga. Nic nie wymyśliłam, może po za tym, że dodam kilka fotek z mojego dzisiejszego ubioru do szkoły.
P.S: Dzisiaj w szkole była wywiadówka.!!!! Ale to nic poważnego tylko gadali coś na temat testów gimnzajalnych.

Mój dzisiejszo-szkolny outfit:

dzisiejsza góra ze stroju 


niezastąpione bransoletki z muliny



                       koszula- Chińczyk 
                       rybaczki- sh
                       bluzka na ramiączka- H&M
                       opaska- pasmanteria 
                       bransoletki z muliny- własnoręcznie robione 

Co sądzicie o moim dzisiejszym ubiorze ? Odpowiedzi chętnie przeczytam w komentarzach. ;)
Życzę wam przyjemnego wieczoru i dobrej nocy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)