wtorek, 8 listopada 2011

Szkoła...

Hej,
Rano gdy się obudziłam miałam wspaniały humor pomimo, że musiałam wstać o 5:40 :/! ^^. Nie wiem czemu...
W autobusie, którym jechałam do szkoły byłam sama ;). Za oknem było tak szaro, a pomiędzy drzewami przebijało się słońce...postanowiłam zrobić zdjęcie. ^^.

jakość nie zachwyca, telefon :)
Potem w szkole, a dokładniej po 3 lekcji mój humor znacznie się pogorszył. Ale to jest moja prywatna sprawa. :)

jeszcze przed lekcjami...koleżanka mi robiła więc nie uchwyciła dokładnie palców..haha!! :P
A u was co tam?
Przed chwilą odkryłam, że mój blog jest na tyle szeroki, że mogę dodawać 'bardzo duże'zdjęcia...może kiedyś to nastąpi. ^^. Na razie jestem przyzwyczajona do 'dużych'. :)
Pa!

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)