środa, 21 grudnia 2011

Pierniczki I

Hej, hej!
Kiedyś z siostrą robiłam pierniczki. ^^. Co prawda mam dwa zdjęcia jeszcze przed ozdabianie, bo nam zawsze wychodzą twarde jak kamień. :o. Dlatego robimy je dwa/trzy tygodnie przed świętami i potem dzień przed albo na samą wigilię je ozdabiamy bo są już miękkie. :). Nie pamiętam czy już kiedyś je dodawałam... ;).
Gdy je już ozdobimy to na pewno pokażę zdjęcia. Dzisiaj mieliśmy wigilię klasową, podsumowanie: było dużo śmiechu! :>. Zdradzę wam jedno, że moja i moich koleżanek teoria się potwierdza, że moi koledzy z klasy to jeszcze dzieci... a dlatego, że dobrze nie wniosłyśmy mandarynek do klasy to ci już zaczęli nimi rzucać.! ^^. 
A wy upiekliście już pierniczki? Ubraliście choinkę? :)
Jutro będą odpowiedzi do waszych pytań do postu "questions". 
Siemka! 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)