niedziela, 18 grudnia 2011

questions!

Cześć!
Wiem, że dużo z was dodaje takiego posta na swojego bloga, ale ja pomyślałam, że mi też nie zaszkodzi dodać coś takiego. ^^. Dodaję go dlatego jeszcze, że myślę, że niektóre z was chciałyby się czegoś więcej o mnie dowiedzieć. Także pod tym postem możecie zadawać mi pytania. :).
Na zadawanie pytanie macie czas do czwartku, ponieważ w czwartek będę miała dużo czasu żeby spokojnie odpowiedzieć na wasze pytania. :)
A teraz muszę już mykać, bo składnia zdań z polskiego czeka. :/. Ten tydzień zapowiada się pracowity...
Narka!

6 komentarzy:

  1. Kim chciałabyś zostać w przyszłości ;) Zapraszam do siebie jeśli masz ochotę i czas ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. w pulpicie, na ukladzie dodalam gadzet tekst a pozniej zdjecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu założyłaś bloga?
    co motywuje cię do pisania?

    OdpowiedzUsuń
  4. W profilu masz napisane "miłośniczka fotografii" . Robisz zdjęcia sama ?? JAk tak to dla kogo lub czego najbardziej ??




    pozdrawiam i zapraszam
    może dodajemy ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubisz czekoladę? (;
    Jakie są twoje zainteresowania?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)