wtorek, 17 stycznia 2012

niebo podczas(ostatniej) burzy

Hello!
Tak jak pisałam w poście niżej miałam dzisiaj sprawdzian z historii i biologii. Z biologii to mi dobrze poszło, ale z historii..to..poległam! ;(. Trudno bywa! Dzisiejszego dnia ledwo uszłam z życiem! ;o. Nawet nie pomogło wrzeszczenie "mnie nie ruszać, ja jestem chora!". Ha ha! ;D.
Ostatnio nie mam czasu żeby porobić jakieś fotki, dlatego wrzucam jakieś znalezione na laptopie^^.

ostatnia burza przed zimą:

Oglądacie "wszyscy kochają romana"? Ja tak, dlatego wybieram się zaraz kąpać. :)

13 komentarzy:

  1. Nienawidzę tego Romana .
    Moim zdaniem to niewypał ...
    Ale każdy ma swoje zdanie .
    Jaki masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcie^^
    "Wszyscy kochają Romana"? Oglądałam może z dwa odcinki, ale nie mam czasu na siedzenie przed telewizorem. ;)

    Nie wiem kiedy następny. Nie mam o czym pisać. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie nie było jakieś ciemne te niebo w burzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nie było burzy od dawna ;o też mieszkam na podkarpaciu^^

    + obserwuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze w razie czego przysługuje Ci prawo do poprawki, więc nie jest tragicznie :) Zachorowałaś? Aj, współczuję. Pogoda jest tak cudowna, że żal z domu nie wyjść. Chociaż wcale nie jestem pewna, czy tak pięknie jest w całej Polsce. Z prognoz wiem, że tak miało być, ale im to nie wiara. Fajne zdjęcie, uwielbiam takie burzowe chmury – mają przecudną barwę. Jeszcze na tle takich zielonych liści – cudo! Nie, nie oglądam tego. Ba! W ogóle ten tytuł po raz pierwszy w życiu na oczy widzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak źle Ci poszło to poprawisz i będzie dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam tych czasów to nawet nie pamiętam ;D Aj... lepiej tak nie łaź w chorobie, bo jeszcze jakiegoś gorszego paskudztwa się dorobisz. A tego byś pewno nie chciała. To tak jak u mnie :) Ha! Gratuluję ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba, że tak ;) Ale potem możesz nieźle za to zapłacić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)