piątek, 2 marca 2012

na luzie.

Dobry wieczór!
Sory, ze wcześniej nie napisałam ale nie miałam czasu. Wpadłam do domu tylko na chwilkę a zaraz potem trzeba było iść na spotkanie :). Na dzisiaj nic nie przygotowałam ale wrzucę wam jeden z zestawów, który ostatnio stworzyłam^^.

na luzie :
słuchawki strasznie mi się podobają :o

Chciałam wam się jeszcze pochwalić, że ze sprawdzianu z historii dostałam 5! Ale się ucieszyłam(pierwszy raz dostałam ze sprawdzianu z historii taką ocenę :D).
Na jutro postaram się przygotować coś konkretniejszego!

7 komentarzy:

  1. ładny ;d

    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z historii mam tylko takie oceny hahaha :)
    świetny zestaw, ubrałabym sie tak ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie słuchawki też się podobają :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna czapka w tym zestawie jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te słuchawki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś dla mnie , ta stylizacja jest śliczna . Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)