piątek, 23 marca 2012

To czego jeszcze nie wiecie...

Hej Hej.
Zainspirowałam się pomysłem pewnej blogerki, która postanowiła wam przybliżyć 50 faktów o sobie. Ja nie wiem ile mi tego wyjdzie dlatego nie napisałam liczby^^.

1. Gdy miałam dwa latka umiałam czytać :o.
2. Chcę zacząć się odchudzać ale jakoś mi to nie wychodzi.(brzuch!).
3. Marzy mi się marynarka z podwiniętymi rękawami.
4. Marzy mi się bejsbolówka.
5. Nie mam pojęcia co chcę dostać na te urodziny.(16-ste)
6. Wiem, za to co chcę dostać na 18-stkę- lustrzanka!
7. Kiedyś pisałam pamiętnik(opisywałam w nim co się wydarzyło w danym dniu).
8. Nadal go piszę, ale wpisuję do niego swoje przemyślenia i myśli.
9. W mojej szafie z cuchami jest strasznie ubogo.
10. Chciałabym mieć szafę na całą ścianę.
11. Chciałabym kupić sobie, kiedyś więcej niż 2 pary butów.
12. Marzą mi się wielkie zakupy w galerii "Graffica" w Krakowie.
13. Jak byłam mała chciałam być weterynarzem. (omg... :/)
14. Chciałabym odwiedzić kiedyś Francję.
15. Mam przyjaciółkę od serca- znamy się od 2 roku życia!
16. Mam już pomysł jak przemalować pokój- chociaż wiem, że nastąpi to dopiero za 5 lat.
17. Nienawidzę mojej fryzury po śnie.
18. Chciałabym troszkę lepiej dogadywać się się z siostrami( nie to, że teraz dogaduję się źle).
19. Do 1 klasy szkoły średniej chcę dobić do 160 cm.
20. Uwielbiam przebywać w sklepie z dodatkami do włosów.
21. Kocham sklepy gdzie jest praktycznie wszystko w moim stylu(np.: Reserved).
22. Chciałabym kiedyś doskonale opanować język angielski.
23. Marzę o domu w jakimś dużym polskim morzem albo luksusowy apartament.
24. Gdy nie mogę usnąć wyobrażam sobie jak będzie wyglądał mój dom(ale mam bujną wyobraźnię gdy jestem zmęczona^^!).
25. Nie mam hobby- kiedyś zbierałam komiksy.
26. Chciałabym się nauczyć jeździć na łyżwach.
27. Nie lubię się uczyć. :D
28. Chciałabym mieć rurki w kolorze pasteli.
29. Cały czas odliczam do wakacji(nie mogę pojąć że to jeszcze tak daleko! :c).
30. Uwielbiam mieć porządek w pokoju.
31. Gdy go tam nie ma chce mi się płakać(tak wiem, dziwne).
32. Mam dni, że w ogóle nie chce mi się gadać.
33. Ale są też takie, że się zamknąć nie mogę!^^.
34. Uwielbiam się kąpać w basenie w naszym ogródku z siostrami.
35. Uwielbiam jeździć na wakacje z rodzinką. 
36. Nie mogę spać dłużej niż do 9:30, bo gdy śpię dłużej to zaczyna boleć mnie strasznie głowa.
37. Marzę o wielkim, zaprojektowanym ogrodzie(oczywiście w swoim własnym domu).
38. Nie miałam jeszcze nigdy chłopaka.
39. Uwielbiam rano siedzieć w salonie i oglądać TV- do tej pory aż mnie mama wygoni żebym się ubrała.
40. Kiedyś moje koleżanki częściej do mnie pisały sms-y, teraz to wpadają bez zapowiedzi(cieszy mnie to!).
41. Nie wyobrażam sobie życia bez mojej przyjaciółki.
42. Nie mam pojęcia do jakiej szkoły chcę teraz iść.
43. Kocham jeść pomarańcze.
44. Jak nie wypiję choć jednego tymbarka na dzień to mi odbija.
45. Mam dość podły charakterek.
46. Potrafię być bardzo wredna.
47. Jak byłam malutka nienawidziłam jeździć w wózku, wolałam jak tata nosił mnie na rękach.
48. Czasem się wkurzam z byle powodu- wina mojego charakterku :p.
49. Ojej!
50. Cieszę się, że już skończyłam bo było to trochę meczące^^.

I oto cała ja!
Jak ktoś to wszystko przeczyta, to będę go podziwiać do końca życia!
Dobranoc!

8 komentarzy:

  1. przeczytałam!
    też chcę lustrzankę! ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Wychodzi na to, że musisz mnie podziwiać ;) Naprawdę miło jest przeczytać coś o kimś. Może kiedyś też zrobię taką notkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytałam :) 27 - chyba jak każdy ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. przeczytałam ;)
    i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, świetne to takie fajne ciekawostki. Lubię to.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)