sobota, 21 kwietnia 2012

nowa tapeta.

Hej hej:)
Wczoraj chciałam do was napisać, ale po południu wysiadł mi internet i nie było go już do końca dnia.

Dzisiaj za to sobie nie pospałam bo miałam na 9:00 dodatkowe korki z matmy przed egzaminem(tak nawiasem mówiąc już mam stres!). Potem po korkach poszłam na chwilę do galerii bo chciałam kupić sobie bluzę za 39,90, ale pech chciał że nie było mojego rozmiaru!^^.

No, ale do rzeczy...wczoraj gdy wróciłam do domu odłożyłam rzeczy i poszłam na podwórko porobić zdjęcia na konkurs do Ankyl. Przy okazji zrobiłam dodatkowe zdjęcie i ustawiłam sobie jako tapetę:).

co o nim myślicie? 

Nie wiem, czy jeszcze dzisiaj coś napisz, ponieważ moja siostra urządza urodziny! 
Ale postaram się jeszcze dzisiaj pokazać zdjęcie, które wybrałam na konkurs:).

A jutro inne zdjęcia, które również porobiłam wczoraj.
Pa!

19 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcie, słoneczko grzeje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wierze, że testy już we wtorek ! ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie testy czekają za dwa lata, teraz korzystam z tego, że mogę zostać w ich czasie w domu ^^. powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjecie bardzo fajne
    a jakie piekne nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię chmurki na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne to zdjęcie, 3mam kciuki! Wiem coś o stresie bo ja niedługo mam maturkę, dokładnie wiem co czujesz, ale kochana trzeba dac radę!:)

    Zapraszam na konkurs do mnie, będzie mi miło Cię gościć!

    http://just-be-stylish.blogspot.com/2012/04/konkurs-bizuteria-do-wygrania.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia na testach :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Również piszę testy -.-
    Ładne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również życzę powodzenia na testach ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zawsze mam tak, że gdy już mam na coś pieniądze to albo nie ma mojego rozmiaru, ale w ogóle nie ma już tej rzeczy. :|

    Obserwujemy? :>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)