poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Odpowiedzi II

Cześć!
Ten post jest zaplanowany, ponieważ nie chcę mieć zaległości a po drugie nie mam czasu dzisiaj nic napisać^^. Postanowiłam, że dodam w końcu(!) zaległy post z drugą częścią odpowiedzi..

1. Ulubiony piosenkarz?
Nie mam ulubionego..:)

2. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?
Paryż, Nowy Jork i Los Angeles

3. Ile masz mniej więcej odwiedzin dziennie?
Trudno mi napisać..to zależy od tego ile postów dodam(czy w ogóle dodam) i czy post was zaciekawi..jest wtedy więcej wejść^^

4. Jakim blogiem się inspirujesz?
Jeśli chodzi o styl pisania to żadnym, ale jeśli chodzi o wygląd i resztę to Ankyl ;)

5. Masz wrogów?
Nie.

6. Ulubiony przedmiot szkolny?
:D nie mam ulubionego ale jak już to..hmm..chyba w-f :D

7. Jakiego przedmiotu w szkole nienawidzisz?
Jest ich kilka, ale tak najbardziej to j.niemieckiego :/

8. Czemu założyłaś bloga?
Z dwóch powodów: po pierwsze to widziałam kiedyś bloga mojej siostry i zaczęłam go czytać(nie widziałam jak dodaje posty). Zaciekawił mnie! Przez jej bloga trafiłam na bloga Ankyl i zaczęłam sobie go czytać i inne blogi..i postanowiłam że też spróbuję! Oczywiście była bym tu szybciej, ale były problemy z nazwą bloga :D. Ale w końcu się udało!

9. Lubisz naleśniki?
No pewnie, że tak!! :3

10. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania?
Skąd? Kurczę..nie wiem..po prostu piszę o tym o czym chcę..czasem celowo wyszukam jakiś ciekawostek w internecie, raz napiszę o moim życiu..jak zdarzy się coś fajnego albo mam fajne zdjęcie to od razu wiem, że napiszę o tym na blogu.:)

11. Jaki jest twój idol w życiu?
Nie mam idola.

12. Masz kogoś na kim się wzorujesz?
Nie.^^

13. Twoja ulubiona pora roku?
Hmm..chyba wiosna, lato, jesień i troszkę mniej zima! :D

To by było na tyle!
A tak na marginesie...podoba wam się nowy wygląd bloga??:)
P.S: Może mi ktoś powiedzieć dlaczego nie publikują mi się zaplanowane posty?:(. Będę mu bardzo wdzięczna!

Pa!

11 komentarzy:

  1. lubie takie notki :) a wygląd jest jak najbardziej OK ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. patrząc na te odpowiedzi to jesteśmy podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy wygląd bloga świetny ;) Nie mam pojęcia dlaczego Ci się nie publikują, u mnie wszystko ok...


    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nienawidzę wf ;d

    +Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  5. wystrój bloga jest po prostu świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ankyl pisze naprawdę ciekawie na swoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)