czwartek, 3 maja 2012

Japan Style clothes

Hello.
Nie chcę się za bardzo rozpisywać bo nie chcę robić za długiego posta. Wpadłam na pomysł że od czasu do czasu będę teraz dodawać posty 'Japan Style clothes'..czyli w tych postach będę dodawać różne ubrania z tego stylu:). Co o tym myślicie? Ale przejdźmy do konkretu, już teraz przygotowałam dla was kilka ubrań:

bluzki na krótki rękaw :

koszule :


bluzy :
 


Co myślicie o tych ubraniach? Mi się one podobają...
Nie mam za bardzo o czy pisać..ale myślę, że pojawi się dzisiaj jeszcze jeden post! 

Także, do potem!

7 komentarzy:

  1. Zupełnie nie mój styl. Ogólnie spoko, ale jakoś mnie to nie kręci. Jeśli miała bym coś z tego założyć to była by to ta niebieska bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam koszule w krate :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się.

    Zapraszam do mnie .
    optymiistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko na Japonkach wygląda Ładnie. Takie same ciuchy może nosić kazdy, a wcle nie wymyślono ich w Japonii tylko ubrano na Japonki i nazwano Japan Style a świat szaleje. :/ Bu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)