wtorek, 8 maja 2012

koszula w kratkę

Hej!
Zauważyłam, że w dni szkolne nie dodaję postów dość wcześnie, tylko dopiero po 19. Ale przyczyna jest wiadoma! Szkoła..nauka..i tak dalej. Tak bywa:).

W dzisiejszym poście chciałam wam pokazać mój outfit, który miałam w szkole. Zwyczajnie, ale tak lubię najbardziej!

dzisiejszy strój :


przybliżenie na guziki :
koszula-C&A, koszulka- sh, spodnie- chińczyk

Tą koszulę kupiłam już o baaardzo dawno temu! Ale nie zamierzam się z nią pożegnać^^. Dzisiaj właśnie postanowiłam ją ubrać bo miałam ją na sobie bardzo dawno. A bluzkę kupiłam kiedyś z myślą o w-f, ale jakoś według mnie była w zbyt dobrym stanie i postanowiłam nosić ją  tak na co dzień;p. Jako ubranie wierzchnie ubrałam mój rudy polar z Butiku(w następnym poście postaram się pokazać i polar i buty). 

To na dzisiaj było by tyle;>! Do jutra!
P:S: Nie orientuję się dokładnie kiedyś piszecie matury, ale życzę wam powodzenia na każdej kolejnej!:)

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)