sobota, 19 maja 2012

"Projekt C"

Hej hej!
Oh..! Dzisiejszy dzień jest o niebo lepszy od wczorajszego! Świeci słoneczko i jest +24'C. I jeszcze przyjeżdżają do mnie goście z moją kuzynką, która ma 1 rok i 7 miesięcy:).

Ale nie o tym...ostatnio na zajęciach artystycznych robiliśmy plakat. Miał być on o jakimś filmie, książce itp. Moja koleżanka przyniosła trzy książki żeby sobie jakąś wybrała i o niej zrobimy plakat. Wybrałam "Tańcząca". Czytałyście? Jak nie to polecam:). Przy okazji pożyczyłam sobie od niej książkę "Projekt C".

czytaliście?^^

Trzy przyjaciółki, trzy światy, jeden wspólny projekt. Pasją Nonie jest moda. Edie zajmuje się ratowaniem świata. Jenny właśnie zagrała pierwszą rolę w hollywoodzkim filmie. 
Pewnego dnia poznają Crow- zaniedbaną dziewczynkę z Afryki. Crow ma dwanaście lat, ledwo czyta(jest dyslektykiem), za to fenomenalnie rysuje i szyje. 
Tak rodzi się projekt C- wspólne przedsięwzięcie trzech zwariowanych nastolatek. Cel? Pomóc Crow, oczywiście. Szalona, dowcipna, tętniąca życiem historia osadzona w świecie mody.

Idę pomóc w przygotowaniach;).

11 komentarzy:

  1. Nie czytałam, ale spróbuję ją gdzieś zanleźć, bo mnie zaciekawił jej opis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też cieplej, tylko jak wiatr zawieje to dużo chłodniej :)
    Książki nie czytałam, mam nadzieję że jest w bibliotece, bo mi się spodobała :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj dawno nie czytałam nic ciekawego, ale pewnie nadrobię to dopiero w wakacje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam, ale może być ciekawe ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie tez cieplutko! ;d

    Nie czytałam ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co jest o niej napisane tutaj to bardzo ciekawa. ;D Sama chetnie bym ja przeczytala !

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam kiedyś kupić tą książkę, koniecznie napisz jak ci się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie czytalam ani jednej ani drugiej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)