wtorek, 26 czerwca 2012

z Włoch!

Cześć!
W końcu! Zebrałam się w sobie i postanowiłam przeskanować pare fotek z Włoch, które wam kieeedyś obiecałam;). Więc zaczynamy!

na początek 2 fotki z podróży... :
 góry!<3

widok ze statku, gdy płynęliśmy do...Wenecji!

i 2 fotki z plaży! :
kopiemy....dziury! ;d ^^

musiałam z siostrą kapać się w koszulkach, bo nas troszeczkę słoneczko zjarało :D

Jutro dodam kolejne cztery zdjęcia, które przeskanowałam:). Jak wam się podobają?
Ja uciekam, bo muszę się przygotować na komers...to już dzisiaj! Od 18 do 24;)). Dobrze, że będę miała buty na płaskiej podeszwie;d.

Żegnam!

17 komentarzy:

  1. świetne foty;d

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia z plaży najlepsze :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia fajne! ;*
    Chcemy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę.! :)
    zapraszam do mnie na słodki post. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. coś zmieniało się w html, ale robiłam to już dawno i niestety nie pamiętam :c

    ale bym chciała wyjechać do Włoch :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ci zazdroszczę wakacji we Włoszech!
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia fajne!:) daaaawno nie byłam we Włoszech ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :)
    obserwujemy, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie sliczne widoki...
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :)) Super.

    O, jakie tutaj zmiany ;O

    OdpowiedzUsuń
  11. A przekonasz się jutro, co mi przyniósł kurier... ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia , też chciałabym tam pojechać ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. musiało być tam fajnie :) świetne foty;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Włochy podobno są piękne .. ;) <3.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)