środa, 25 lipca 2012

aktywnie spędzony dzień

Hej!
Dopiero teraz dotarłam do domu i mogę spokojnie usiąść przed laptopem^^. Rano na 7:00 byłam u dentysty( :/- znowu!), ale na szczęście ostatni raz!:) Następny raz na pół roku...ale nie o tym...
Po dentyście poszłam z mamą połazić po mieście. Poszłyśmy także do jakiś sklepów(nie pamiętam jak się nazywały:D) i kupiłam tam sobie zwykłą białą bokserkę i koszulę w kratkę:). Pokażę te rzeczy w outficie ;)).
Następnie poszłyśmy po moje nowe zasłonki do pokoju(jutro wieszanie:D).

jutro pokażę wam zawieszone^^

Gdy wróciłam do domu od razu koleżanka mnie wyciągnęła na rower i zeszło nam z godzinkę ;p. Także ledwo żyję! Ale warto było...
A teraz zajadam się pysznymii...

nektarynkami! 

Również kontynuuję ściąganie piosenek na telefon;)).

Uciekam!
P.S: Jeszcze 9 dni ii.. Chorwacjo witaj!

26 komentarzy:

  1. uwielbiam!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. faajne zdjęcia : )
    czekamy na stylizację z nowymi ubraniami

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja siedziałam w domu -.-
    Nektarynki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaah ..uwielbiam nektarynki ! ; )
    też byłam dzisiaj na rowerze . Strasznie mnie nogi bolą .... ; /

    Obserwujemy ? ; 3
    http://images.search.conduit.com/ImagePreview/?q=converse+kr%C3%B3tkie&ctid=CT2935623&SearchSource=49&FollowOn=true&PageSource=Results&SSPV=&start=0&pos=25

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh.. uwielbiam nektarynki ! ; )
    też byłam dzisiaj na rowerze . strasznie nogi boolą ; /

    Obserwujemy ?
    http://alienowablogfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś dzisiaj każdy do dentysty idzie :O nektarynki <3
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też dziś u dentysty byłam:D Ale nie było tak źl, bo w sumie to lubie dentyste;D
    Ciekawie się zapowiadają te zasłonki:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie :)
    A bym se zjadła nektarynkę ;)
    Buziaki!

    Zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. nektarynek jeszcze nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy dzień :) też chciałabym mieć wyjazd do Chorwacji przed sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam , nektarynki .;)
    ale masz fajnie, że jedziesz do Chorwacji .!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam nektarynki :D
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja bym się bała jechać do Chorwacji, bo teraz dużo jest tych akcji, że ktoś jedzie i nie może wrócic, albo jest odwołany wyjazd i nie dostaje zwrotu kasy xd

    OdpowiedzUsuń
  14. grr.. nienawidzę dentystów :o

    OdpowiedzUsuń
  15. Nektarynki - uwielbiam
    Zazdroszcze chorwacji!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo wcześnie byłaś u tego dentysty ;c
    czekam na zdjęcia stroju i zasłonek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)