czwartek, 2 sierpnia 2012

Azjatycki Styl

Hejka!
Przed chwilą odczytałam mejla od sklepu Azjatycki Styl. Chcą oni nawiązać ze mną współpracę i właśnie spełniam jeden z ich wymogów czyli dodaję wpis na temat ich sklepu:).

Więc tak...azjatycki styl jest to sklep, który oferuje nam "Japan Style" ale w Polsce. Z tego co wyczytałam na blogach to ubrania są bardzo dobrej jakości i szybko przychodzą:). W tym sklepie każda z nas znajdzie coś dla siebie! Począwszy od eleganckich ubrań do sportowych. A oto parę ciuszków, które wpadły mi w oko...




Co o nich myślicie?
Do sklepu warto zaglądnąć, ponieważ ubrania są w niskich cenach! Akurat niektóre ubrania są tańsze niż u mnie w chińczyku:D.

Kończę się pakować...

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)