piątek, 3 sierpnia 2012

Muszę się już pożegnać! :(

Niestety wyszło całkiem inaczej...postanowiliśmy, że zabierzemy mojego laptopa do oglądania wieczorami filmów. I w związku z tym muszę oddać go już do spakowania do bagażnika.

wiem, że uznacie mnie za dziecko i dziwadło ale ten pluszak od zawsze jeździł ze mną
na wakacje! :DDD

zaopatrzenie na drogę...

Będzie mi strasznie ciężko bez bloga przez te 9-10-11 dni bo się strasznie do niego przyzwyczaiłam..ale w sumie myślę, że ta przerwa dobrze mi zrobi i myślę, że po powrocie będę miała mnóstwo energii i pomysłów na dalsze blogowanie!:) 

Także...do zobaczenia! Za 10-11 dni...mam nadzieję, że obserwatorów mi nie ubędzie! ;**

Pa, pa kochani! 

23 komentarze:

  1. ale z czego mamy się śmiać ? każdy coś zabiera co lubi : ) fajny misiek

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy czekać! Baw się dobrze ;* No i rób dużo zdjęć, żebyśmy potem mieli co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze i wracaj szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wyjazdu :)
    Też mam ulubionego pluszaka <333

    OdpowiedzUsuń
  5. O już wróciłaś? ;) Fajnie ;]

    Powiesz mi jakie masz wymiary tego zdj. profilowego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać takie gazety po drodze ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak dzisiaj wysłałam coś jeszcze... Mam nadzieje, że to dojdzie! ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kiedyś też jeździłam z pluszakami :3

    OdpowiedzUsuń
  9. udanego wyjazdu :)
    Ja też jeżdze z misiem :D
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)