niedziela, 4 listopada 2012

Jesienne zdjęcia na Kalwarii Pacławskiej

Hej hej!:)
Dzisiaj mam na prawdę super humor i nic nie jest w stanie go zepsuć!:D.

Może to dlatego, że dzisiaj(korzystając z ładnej pogody, +14'C) zaraz po obiedzie całą rodzinką zapakowaliśmy się do samochodu i pojechaliśmy na Kalwarię Pacławską. Po wyjściu z samochodu udaliśmy się do miejsca gdzie stoi ambona. My(jako jeszcze dzieci) rzuciłyśmy się do liści i zaczęłyśmy się nimi obrzucać, potem jakoś tak wyszło, że skończyło się na fotkach. Nawet nie zauważyłyśmy jak rodzice gdzieś poszli!^^. Ogólnie  rzecz ujmując zdjęcia mi się podobają:).

mała zapowiedź..:
podoba wam się?

Później gdy kierowaliśmy się w stronę domu zatrzymaliśmy się nad Wiarem i tam zjedliśmy ciastka i wypiliśmy herbatę:). I tak minęła mi jedna część dnia..
Aha! A gdy wracaliśmy do domu mój wujek do nas zadzwonił, że ma dla mnie gazety o fotografii^^. Dał mi dwie reklamówki! :o.


Słyszeliście kiedyś o tym magazynie? Wyczytałam tam fajny artykuł: jak przerabiać zdjęcia w FotoShopie? :)
Uciekam do słówek z angielskiego.. miłego wieczoru!

20 komentarzy:

  1. Ja już obserwuję więc liczę na rewanż :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe mogą być te gazety ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o takim magazynie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia xd
    Jestem tu pierwszy raz ale na pewno nie ostatni ^^ , może wpadniesz do nas i Ci się coś spodoba ? Jeżeli tak to zapraszam do komentowania i obserwowania :) Obserwujesz nasz - robimy to samo u Ciebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia, a o tym magazynie jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przydałyby mi się takie gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo chcę zobaczyć więcej zdjęć! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ale miałaś fajnie , a ja 8 lekcji ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o takim magazynie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiedź ciekawa;) Czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia ; )

    Zapraszam na konkurs do wygrania bransoletka i komin(zgłosiły się tylko 4 osoby, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o nim .
    Jak znajdę to zakupie :))
    Zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)