czwartek, 25 kwietnia 2013

wreszcie w domu!

Cześć!
Dzisiejszy dzień był bardzo męczący, ale fajny. Na wstępie dnia pani z matmy przełożyła nam sprawdzian na wtorek, potem lekcje zleciały bardzo szybko. Po szkole wybrałam się z Weroniką i Klaudyną do galeriii i tak nam zleciało aż do 19(a wspomnę, że lekcje skończyłam o 15). Dziewczyny kupiły sobie bardzo fajne bluzki-ja niestety nie miałam kasy, ale myślę, że wybiorę się z mamą:).

Nie mam na razie żadnych swoich zdjęć: 

13.04.2013 r. :

A jutro nie wybieram się do szkoły, bo są u mnie dni otwarte. Także weekend zacznę troszkę szybciej:). 

Do jutra!

5 komentarzy:

  1. ja niestety jutro jeszcze muszę iść do szkoły, ale na szczęście mam skrócone lekcje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ostatnio ten problem - brak kasy na nowe rzeczy;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też weekend zaczęłam trochę szybciej. :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)