sobota, 18 maja 2013

prezent

Hejka!
Wczoraj nie napisałam, bo mi się nie chciało(szczerość) i jechałam do miasta z mamą i siostrą. Nic sobie nie kupiłam tylko kolorowe stopki i bordową bokserkę:).

Od czwartku się męczę, żeby wymyślić jakiś prezent dla Weroniki(dzisiaj są jej urodziny!). Miałyśmy się z resztą paczki poskładać, ale za późno na to wpadłyśmy i postanowiłyśmy, że każda coś jej kupi:). Na początku chciałam kupić jej taki budzik(jak kiedyś były-kojarzycie?), ale nie mogłam nigdzie go znaleźć. I dzisiaj rano nastąpił ten przełomowy moment kiedy wpadłam co dać jej na urodziny. Szybko wpadłam na laptopa, wybrałam 2 zdjęcia, lekko je obrobiłam i pojechałam z mamą do fotografa-tak również zakupiłam ramkę^^:
Stwierdziłam, że najprostsze pomysły są najlepsze!:). Wywołam jeszcze jedno zdjęcia, które dam jej w kopercie- włożę do jej również kartkę urodzinową, którą dopiero zakupię.
Co o tym myślicie?
Jak spędzacie weekend? Ja dzisiaj cały dzień przesiedzę w domu, a jutro jadę na Komunię kuzyna także nic jutro nie napiszę;).

Pa!

20 komentarzy:

  1. swietny pomysl, wspolne zdjecie to zawsze najlepszy prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i bardzo fajny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry pomysł :) ja swojej koleżance zrobiłam np taki filmik z naszymi zdjęciami i piosenką w tle

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również zazwyczaj jako prezent daję zdjęcia! Mnóstwo wspomnień a przy tym jaki ubaw! :)
    genialny blog, zapraszam do mnie na konkurs : http://onceethought.blogspot.com/2013/05/konkurs.html
    i jeżeli spodoba Ci się u mnie, można dodać do obserwowanych (lub jeżeli masz to na bloglovin) będę wdzięczna !:*

    OdpowiedzUsuń
  5. a ta twoja kolezanka nie czyta twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezencik, pomysłowy ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. ja weekendy spędzam na uczelni niestety :) zapraszam do siebie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, ze jestes z moich okolic :D Ja też mieszkam pod Przemyślem :D Mam pytanie. Jak się nazywa szablon Twojego bloga? (odp. u mnie)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też myślę, że taki prezent, najprostszy, najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam: http://almi.cupsell.pl/ .

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba najpiękniejszy i najszczerszy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł! Ja mojej przyjaciółće zazwyczaj daję coś ręcznie robionego i bardzo osobistego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)