niedziela, 5 maja 2013

wróciłam i podsumowanie miesiąca

Cześć!
Wróciłam w piątek późno w nocy, a wstałam po dziesiątej. Zjadłam śniadanie(naleśniki z nutellą! *.*) i tak się włóczyłam po domu. Chciałam dodać tego posta wczoraj, ale z racji tej, że laptop coś świruje nie mogłam przegrać fotek do mix-u. Dzisiaj jest lepiej więc post zostaje opublikowany dzisiaj:).

Teraz do wyjazdu...w Warszawie było bardzo fajnie! Co prawda pogoda nie była taka jaką byśmy chcieli(padał deszcz i było trochę zimno), ale stwierdziliśmy, że gdyby było +25 stopni to nic by nam się nie chciało, bo było by za gorąco^^. Od jutra zacznę dodawać posty z wyjazdu, bo padł mi aparat i nie mam jak zgrać zdjęć.

mix z kwietnia :
♥zdjęcie z wystawy♥nudy w domu♥nudy na angielskim
♥powrót do domu I♥powrót do domu II♥pocztówka z Warszawy

Zaraz wyjeżdżam do babci i wrócę wieczorem także wasze blogi skomentuję dopiero jutro:).

Udanego dnia!

8 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)