wtorek, 25 czerwca 2013

Pokaz iluminacji świetlnych

Cześć!
W niedzielę byłam na Zamku Kazimierzowskim, dokładniej na koncertach- EdenExpress(nasz Przemyski zespół) i DeMono!:). Koncert Edenu trwał dość krótko, ale po kwadransie na scenę weszli oni. Po koncertach, czyli o 22 miał być pokaz iluminacji świetlnych- czyli to co możliwe, że na zamku zostanie na stałe..ale nie o tym. Wróciłam do domu o 24, a to dlatego, że koncert DeMono się przeciągną do 22:30! Ale mówię wam! Jeszcze nigdy się tak świetnie na żadnym koncercie nie bawiłam^^. Chłopaki z zespołu zaczęli nagrywać i powiedzieli, że wrzucą to na swojego FanPage'a(dam wam link i zobaczycie jak bawi się Przemyśl :D!).
A teraz parę fotek z iluminacji(ostrzegam, że zdjęcia cudowne nie są, bo było ciemno i jeszcze nie do końca rozgryzłam aparat :D-ale się starałam!

 
 

W niedzielę przed koncertami poszłam z siostrą do parku i porobiłam jej trochę zdjęć. Ukażą się oczywiście na blogu:). Jedno jest już na moim flogu. ;).

A dzisiaj w szkole wychowawca zwolnił nas z ostatniej lekcji. Było nas tylko 7 osób i z tego co powiedział to byliśmy najliczniejszą klasą w szkole! o.O :D.

9 komentarzy:

  1. cudne zdj. :)
    Ja już nie chodzę do szkoły ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. łoooo! jak super ;o szkoda, że u mnie nie ma takich w Warszawie, ale za to mamy równie piękny pokaz fontann na Podzamczu :3

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę jakie to świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. z tego co zauważyłam robi się je identycznie , tak jak rogaliki, których przepis juz jest na blogu. Tylko nie zawijasz jak rogaliki, a kształt tworzysz za pomocą szklanki ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)