poniedziałek, 1 lipca 2013

Hello July!

Czeeść!
Jak zaczęliście pierwszy dzień wakacji? Ja z siostrą wstałam dzisiaj o 9, zjadłyśmy śniadanie, chwilkę oglądałyśmy TV i o 10:30 pojechałyśmy na rowerach do galerii(jutro wybieram się z mamą po jakieś spodenki i chciałam sobie coś już upatrzyć). 
Kurczę...ale ten czas leci! Dopiero narzekaliśmy(przynajmniej ja), że to dopiero październik i że do wakacji jeszcze tyle czasu. A tu proszę! Są WAKACJE! Nieźle... 
W związku z tym, że mam lipiec przygotowałam dla was kilka inspiracji, ale tym razem typowo wakacyjne:).
 
 
 
 
 
 

Jutro jak już napisałam wybieram się na zakupy z mamą, a potem planujemy z siostrą wybrać się na jakąś sesję:). A do końca tygodnia raczej też mam plany, ale jeszcze na 100% nie są pewne^^. 

A wy macie już jakieś plany na ten tydzień? Wczoraj założyłam bloglovin(z boku jest baner. Napiszcie jak mnie zaobserwujecie, a na pewno się odwdzięczę!) ;).

Miłego dnia! 

14 komentarzy:

  1. styrasznie szybko czas leci :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje <3 Obawiam się,że wakacje znowu tak szybko przeminą...

    Dziękuję za komentarz na moim blogu! :* Obserwuję normalnie + bloglovin i serdecznie zapraszam do siebie:

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten czas bardzo szybko zleciał :D Wakacje zaczęły się pięknie, aktywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja staram się wykorzystywać każdą chwilę, ale szkoda że jest tak zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje, przyjemnie się ogląda (: Ja jeszcze nie mam żadnych planów na wakacje.
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czuję, że jest lipiec ze względu na pogodę ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak zgadzam się że czas szybko leci :)
    Zapraszam do mnie
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, szóste zdjęcie - genialne *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super inspirację :))
    Wakacje !!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam plany na ten tydzień reszta to spontan :)
    fajne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  11. ja byłam na dłuuuugim spacerze z psem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje!
    Ja ten tydzień spędzam w pracy :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)