czwartek, 11 lipca 2013

new in: shoes and shorts

Hej, hej!
Wczoraj już nie dałam rady napisać, bo cały wieczór spędziłam z rodzinką w mieście:). Najpierw pojechaliśmy do galerii, gdzie w H&M była świetna promocja, a że potrzebowałam spodenek to je kupiłam:
99,99 zł | 40 zł 

Potem pojechaliśmy do pobliskiej wsi do stadniny koni, zapytać o lekcje jazdy konnej, bo moja siostra chce się nauczyć(dzisiaj ma pierwszą lekcję^^). Następnie pojechaliśmy do lodziarni na lody, a potem do TESCO, bo potrzebowałam jakiś japonek. I w deichmanie trafiłam znowu na promocję, na której zaopatrzyłam się w takie oto butki:
59,99 zł | 39,99 zł

I dzięki takim promocjom udało mi się przed wyjazdem zrealizować moją listę must have:). 

A jeżeli chodzi o dzisiejszy dzień to raczej spędzę do w domu(przynajmniej posprzątam w pokoju), bo pogoda nie zachęca do jakiegokolwiek wyjścia -,-. 

Miłego dnia!

15 komentarzy:

  1. Wow! Nap prawdę świetna promocja <3.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też pogoda jest straszna!
    zostane też w domu! przeceny są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne spodenki:D
    Ciekawy blog . będę tu wpadać częściej:*

    OdpowiedzUsuń
  4. +Obserwuję liczę na rew.:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszukuję takich spodenek *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog, jesli masz czas to zapraszam do mnie : http://wiska-blog.blogspot.com/ (dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki bardzo fajne :) A na jazdę konną zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. japonek bym nie założyła, ale spodenki są mega!
    zapraszam na nowego bloga!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)