poniedziałek, 9 grudnia 2013

terrible weather!

Cześć!
Dzisiaj skończyłam o 12:15(przepadły mi dwa w-f'y^^) i zamiast czekać do 12:40 na autobus to przyjechała po mnie mama. Wróciłam do domu, posiedziałam w kuchni, zjadłam pomarańczę i wypiłam herbatkę. A teraz zabrałam się żeby do was napisać póki mam czas, bo zapewne już do końca tygodnia go nie będę mieć.

Dzisiejsza pogoda jest straszna! Rano padał śnieg, jak wyszłam z domu do szkoły(8:00) padał deszcze ze śniegiem, a jak wysiadałam na przystanku przy szkole to padał sam deszcz i pada do teraz -.-. U was też tak?
A zaraz jak dodam tego posta pójdę czytać Kordiana(powiem wam, że jak na lekturę to jest całkiem ciekawa^^) i będę wcinać Kinder mleczną kanapką, którą dostałam na mikołaja:).
Do napisania! 

12 komentarzy:

  1. pogoda ostatnio jest strasznie zmienna :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mleczna kanapka mniam !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już połowy lektur jakie miała nie pamiętam -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie rano tylko padało,a teraz już spokój. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda chyba w całej Polsce dzisiaj taka sama, bo u mnie również ciapa :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm uwielbiam tą mleczną kanapkę!
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie pogada masakryczna :)
    najpyszniejsza kanapka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj tak pogoda jest straszna ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pogoda faktycznie jest paskudna! Zapraszam serdecznie na nowy post, a w nim relacja z koncertu na którym miałam okazje być <3 Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. narobiłaś mi ochoty na mleczną kanapkę.....

    OdpowiedzUsuń
  11. oh.. przejadły mi się już te kanapki :D Smakowitego!
    next-smile01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)