niedziela, 12 stycznia 2014

beautiful sky!

Hej!
Wpadłam tutaj tylko na chwilkę, bo dzisiaj jadę do Rzeszowa do Galerii Rzeszów i wrócę wieczorem:).
Ostatnio kiedy przygotowywałam się do szkoły zauważyłam że robi wspaniały wschód słońca. Nie czekając dłużej pobiegłam na górę i pstryknęłam kilka zdjęć. Największą(a zarazem najgorszą) przeszkodą był dach sąsiadów, który mi przeszkadzał w fotografowaniu, a z innej strony ciężko byłoby uchwycić niebo, dlatego na zdjęciach jest kawałek dachu :|. Ale starałam się jak najlepiej przy kadrować zdjęcia, tak żeby nie uciąć za dużo nieba i myślę że mi się udało :D(skromność).
Ja już uciekam się przygotowywać, a wam życzę miłego dnia:). Macie jakieś konkretne plany?

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)