czwartek, 24 kwietnia 2014

czwartek.

Hej!
Dzisiaj skończyłabym o 14:05, ale zwalniałam się z ostatniej lekcji, bo miałam sprawdzian, na który się nie nauczyłam. I wyszłam sobie o 13:10^^. Dzisiaj u mnie jest bardzo ładna pogoda, aż szkoda z niej nie skorzystać, więc jak moja siostra wróci ze szkoły to wybiorę się z nią na rower.

We wtorek jak pewnie gdzieś wspominałam. wybrałam się z siostrą na zdjęcia. Wyjechałyśmy po 19, a do domu wróciłyśmy o równej 21. I powiem wam, że już nigdy więcej nie będziemy tak późno wracać. Bo jak się do mnie wraca to po obu stronach ulicy są wysokie drzewa i tam nie ma latarni. Także wyobraźnia zaczyna działać:). Może jutro wam pokażę te zdjęcia, bo według mnie wyszły naprawdę fajne.
A dzisiaj w szkole było całkiem spoko. U mnie w klasie było tylko 13 osób na 26^^. Na matmie pani przyniosła sprawdziany, które pisaliśmy przed świętami i dostałam z niego 4. Także mój humor jest bardzo dobry.

Zapraszam was na mojego instagrama. W tygodniu jestem tam częściej ;).

11 komentarzy:

  1. O dobra ocena i to z matmy, brawo śliczna <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz śliczną bluzeczkę (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahah, też boję się wracać do domu wieczorem :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki z matmy, wielki szacun ;D :))
    Prześliczne zdjęcie ;)) A no własnie nieładnie tak uciekac z ostatniej lekcji ;P
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne zdjecie, widze zmiane wygladu bloga, ladnie! :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. no to mało osób na lekcje przyszło;p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie po raz pierwszy i na pewno nie ostatni :)
    zapraszam do mnie może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na te zdjęcia, które musiały wyjść świetnie :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam 34 osoby w klasie, także zawsze jest nas sporo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)