wtorek, 29 kwietnia 2014

wieczorne zdjęcia z siostrą

Cześć!
Dzisiaj chciałabym wam w końcu pokazać te zdjęcia co ostatnio robiłam z siostrą:). Od razu uprzedzam was, że zdjęcia były robione po godz. 20 i nie posiadam statywu. Cztery ostatnie zostały wykonane na bagażniku roweru, na którym stała torba i dekielek (dla podparcia obiektywu^^).
Co o nich sądzicie? 
Myślę, że teraz posty będą pojawiać się co drugi dzień:).

Dzisiaj był u mnie dzień otwarty a ja cały czas (od 9) byłam z koleżanką na Orliku bo robiłyśmy zdjęcia. Najpierw jak grali w Rugby, a potem w nogę. W sumie nie było tak źle tylko strasznie gorąco było^^.

24 komentarze:

  1. całkiem niezłe zdjęcia, jak na nocne bardzo ładnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne maxy :) i ogólnie śliczna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnaa ;3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna jest Twoja siostra :) świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem jak trudno się robi zdjęcia w nocy, więc twoje zdjęcia są dobre moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne maxy, a zdjęcia też ślicznie wyszły.
    obserwuję, bo szkoda pomijać :3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia cudowne :)) Jak widać nie trzeba super sprzętu żeby otrzymać taki ładny efekt ;)
    Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko jedyna przepraszam jeśli Cię uraziłam :) Teraz wiem, ze masz genialny sprzęt, ale nadal bardziej doceniam twoją pracę, czyli zdjęcia i warunki w jakich powstawały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Jesteście bardzo podobne :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    Wpadły mi w oko te śliczne miętowe (?) spodnie :D
    Są super!

    Zapraszam : http://sg-laurenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia jej zrobiłaś:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne zdjęcia (: Plus fajne buciki ma siostra :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne,bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Śliczne buty :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne ;) bardzo ładna siostra ;)

    Zapraszam do mnie na pierwszą notkę - http://pokochaj-zycie.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjecia, ładną masz siostrę D:

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jakość zdjęć, oby tak dalej. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjecia :) ładne buty♥
    _____________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)