czwartek, 29 maja 2014

dowód osobisty

Hej, hej!
Dzisiaj zostałam w domu (nie będę was oszukiwać), bo bałam się iść dzisiaj do szkoły i mam mi pozwoliła zostać. Również moja siostra mamę wyprosiła żeby mogła zostać, i tak teraz sobie obie siedzimy cały dzień w domu^^.Szczerze mówiąc trochę się nudzę. Moja siostra cały czas gra w sims'y a ja tak chodzę od telefonu, do komputera i telewizora^^. Przed chwilą dała się namówić na zdjęcia z wykorzystaniem mojego ogromnego misia, którego dostałam od kuzynki na 8-nastkę. Ze zdjęć jestem bardzo zadowolona i w najbliższym czasie postaram się je pokazać:).

Nie pamiętam już kiedy dokładnie to było, ale myślę, że jakieś 10 dni temu jak nie 2 tygodnie odebrałam swój dowód osobisty! Z podpisu nie jestem zadowolona dlatego go zasłoniłam. Tak samo jak ze zdjęcia, ale go już zostawiłam- nastraszcie się trochę! :D
Wiem, że jakość na zdjęciu trochę ucierpiała, ale było robione pod światło a mi się nie chciało dobierać odpowiednich ustawień^^. 
Myślę, że jutro pojawią się zdjęcia z naszej klasowej wycieczki do parku. Przygotujcie się na sporą dawkę zdjęć!

6 komentarzy:

  1. Dziewczyno ale jesteś mądra, pokazywać swoje dane numer i serię dowodu! myśl trochę jak nie chcesz mieć kłopotów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochany anonimku! jak może już zauważyłeś/aś to zdjęcie zostało już zmienione ;))

      Usuń
  2. za jakieś 2/3 tygodnie i ja swój odbiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam jeszcze dowodu ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie mam jeszcze dowodu... ale czekam cierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takiej blaszki :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)