sobota, 24 maja 2014

kilka słów wytłumaczenia...

Cześć!
Znów napisałam ostatni raz w poniedziałek... ale myślę, że to był ostatni raz:). Teraz powinny pojawiać się co 2-3 dni, bo wszystko sobie przemyślałam co do bloga, wiem już co powinnam zmienić/wprowadzić. Zresztą ten najgorszy czas w szkole już minął. Z większości przedmiotów książki już zostały pokończone, sprawdziany myślę, że też (5 czerwca piszę z matmy) i myślę, że to będzie już ostatni sprawdzian w tym roku:). Z ocenami też wszystko w porządku ale wiadomo, że zawsze znajdzie się przedmiot, który będzie się chciało podciągnąć.

Wczoraj miałam tylko dwie pierwsze lekcje, a potem poszliśmy do parku z aparatami robić zdjęcia. Kto mnie śledzi na instagramie ten wie ile u mnie wczoraj było stopni. Zapraszam was do obserwacji, bo w tygodniu jestem tam częściej niż na blogu;). Byliśmy tam od 10 do ok. 15 także jak wróciłam do domu nic innego nie robiłam tylko leżałam i oglądałam tvp ABC ^^.

Myślę, że w tygodniu powinny pojawiać się zdjęcia z tego wypadu także przygotujcie się na sporą dawkę zdjęć, bo chcę je wszystkie umieścić w jednym poście:).
Jutro wybieram się świętować 8-naste urodziny przyjaciółki więc nie wiem o której wrócę i co za tym idzie nie wiem czy pojawi się post z inspiracjami, ale się postaram:).

Ja uciekam na podwórko opalać się, a wam życzę danej soboty:). 

9 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :) Ja wczoraj byłam na wycieczce rowerowej :)
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcie, jak i pogoda na dworze. <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też jest bardzo ciepło, lubię taka pogodą :) Pierwsze opalanie mam już za sobą,haha. A co do nauki to jeszcze mam przed sobą kilka sprawdzianów ;c Czekam na post ze zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w ostatnich dniach temperatura za oknem przekraczała nawet ponad 30 a nawet 35*C :)
    udanej zabawy na 8-nastce ;)
    Zapraszam do siebie - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam z niecierpliwością na zdjęcia :) fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcie :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)