środa, 5 listopada 2014

moje ulubione kanały na youtube

Cześć!
Nie będę się rozpisywać o czym będę dzisiaj pisać, ponieważ byłoby to bezsensu gdyż wszystko jest napisane w tytule:).
Od razu też piszę, że nie nie mam nie wiadomo ile ulubionych kanałów, bo po prostu nie korzystam często z youtube, ale kilka jest.

Demordie, inaczej Weronika. Prowadzi ona również bloga pod taką samą nazwą. Jest 16 letnią dziewczyną, która jak dla mnie ma niesamowite poczucie humoru i ogromny dystans do siebie. Oglądam ją na bieżąco i do tej pory najbardziej podoba mi się 'lemon challenge'. Po prostu rozwaliła mnie! Płakałam ze śmiechu^^

Kanał 'mindoflaura' prowadzi Laura, która mieszka w Polsce, ale chłopaka ma w USA. Co mogę więcej o niej powiedzieć? Ma genialny pokój! Słyszeliście o niej?

Co tu dużo mówić? Są genialni! 

Dziewczyna prowadzi również bloga <klik>. Ma 19 lat i mieszka w Krakowie. Weronika interesuje się wszystkim co jest związane z latami 50.Jej styl również jej związany z tymi latami. Jak dla mnie Weronika ma niesamowitą urodę i włosy, od których ie mogę oderwać oczu gdy oglądam jej filmiki. 

I kolejny genialny kanał. Kanał 'wobecobiektywu' prowadzi 19 letnia Olga. Jej filmiki zawsze mnie śmieszą, a jeszcze lepsze są jak nagrywa je ze swoim chłopakiem. Oglądacie ją? Jeśli nie to koniecznie zacznijcie!
No dobra, trochę się przeliczyłam, że jest ich kilka (ale szczerze to sama do końca nie wiedziałam, ile kanałów oglądam i lekko się zdziwiłam, że jest ich tylko pięć). Ale tak jak na górze napisałam nie oglądam często youtube... a! no i jeszcze oglądam Ankyl:).

A co u mnie? W dalszym ciągu (do 10.11) chodzę na praktyki, dlatego nie jestem w stanie pisać regularnie, bo chodzę na 9, a kończę po 17. Więc piszę notki na zapas, a to wcale nie jest takie proste... . 

8 komentarzy:

  1. Abstrachuje i WobecObiektywu! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię przeglądać vlogów, a jeśli się skuszę to na Majucha. :) Naprawdę polecam! Od Weroniki czytam bloga, ale na filmiki się jeszcze nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wobec obiektywu oglądam czasami. Bardzo fajne i niebanalne filmiki nagrywa. Ale jej stare filmy bardziej mnie śmieszyły :/
    Pozdrawiam!
    niebieskie migdałki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego. :) Niestety nie mam czasu na przeglądanie kanałów. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham abstrachui .. XD

    Zapraszam do mnie: http://fashionforazmariaa.blogspot.com/2014/11/halloween-311014r.html <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam Weronikę i Abstrachuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)