piątek, 26 grudnia 2014

przerwa świąteczna

Cześć!
Jak wam mijają święta?:)
Mi bardzo fajnie! Wigilię spędziłam w babci (tradycyjnie o 17 zasiedliśmy do stołu) w tym czasie zajadaliśmy się barszczem z uszkami, pierogami, rybą i innymi pysznościami. około godziny 22 pojechaliśmy do domu. Na 24 wybieraliśmy do kościoła na pasterką, a że mieliśmy jeszcze godzinę czasu zabraliśmy się za rozpakowywanie prezentów (kto mnie obserwuje na instagramie ten widział ile tego było^^). Z prezentów w tym roku jestem niesamowicie zadowolona!
Wczoraj za to zjechała się do mnie prawie cała rodzina i było naprawdę fajnie! Najpierw najedliśmy się ciasteczek z herbatą (lub sokiem), a potem przyszedł czas na sałatki. Po kolacji chwilę sobie rozmawialiśmy, a potem śpiewaliśmy kolędy w towarzystwie gitary:).
Za to dzisiaj nigdzie się nie wybieramy. Cały dzień będziemy się lenić w domu.
A wy jak spędzacie święta? :)

7 komentarzy:

  1. no mam tak samo ! słodkie lenistwo :))

    sniadanielejdis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne zdjęcie. :)
    U mnie święta też leniwie, ale już jutro "normalny" dzień, dlatego się nawet cieszę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jak co roku spędziłam święta na wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My też zasiadamy do kolacji ok. 17 :) Ja w czwartek byłam u babci, a wczoraj świętowaliśmy w domu, przyszła też ciocia i szczerze mówiąc cieszę się, że już po świętach i w końcu mogę się polenić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Także miałam wigilię o 17 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że dobrze spędziłaś święta :) Moje w połowie upłynęły na zatruciu pokarmowym, ale mimo wszystko było cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie czułam tych świąt,minęły szybko i przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)