czwartek, 18 grudnia 2014

świąteczne wyzwanie fotograficzne

Cześć!
Do stworzenia tego wyzwania zainspirowałam się u jestrudo. Tylko ona stworzyła zimowe wyzwanie fotograficzne (u mnie na początku też miało być zimowe), ale jest świąteczne^^. 

O co chodzi w moim wyzwaniu? 
Należy w jakiś ciekawy sposób przedstawić wszystkie poniższe punkty. 
Jeżeli zdecydujecie się wziąć udział w wyzwaniu poinformujcie mnie w komentarzu (tylko pod tym postem!) i w miarę możliwości podsyłajcie mi linki do posta, w którym umieścić jakąś pracę.(jak nie dacie rady ja sama będę do was wchodzić). Aha! Jeżeli zdecydujecie się publikować prace u siebie na blogu to podlinkujcie mojego bloga (możecie podlinkować TEGO posta).

Co potem?
Wyzwanie trwa od 18.12 do 28.12.Także myślę, że to jest dużo czasu. Po zakończeniu wyzwania ja pooglądam sobie wszystkie prace i wybiorę 2/3 blogi (w zależności od liczby zgłoszeń), które będę polecać w następnych 7 notkach:).  

Miło będzie jak weźmiecie w nim udział!

10 komentarzy:

  1. Ciekawe wyzwanie,może wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety mam trochę za mało czasu na wyzwania :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, nie potrafię robić dobrych zdjęć, chociaż mój aparat mi to zapewnia. Ale i tak to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł , jak znajdę czas to chętnie wezmę udział ;)
    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanowię się jeszcze nad udziałem. ;) Jeśli zabiorę się za wyzwanie, to oczywiście dam ci znać.

    Wesołych Świąt!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wezmę udział :) Mogę po prostu pod koniec dodać post podsumowujący wszystkie zdjęcia z wyzwania zamiast jednorazowe je wklejać? I czy trzeba wszystkie punkty z wyzwania zrealizować?

    OdpowiedzUsuń
  7. ♡ myślę, że to bardzo fajny pomysł na wyzwanie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)