niedziela, 29 marca 2015

dlaczego tak długo nie pisałam?

Cześć!
Chyba należą się wyjaśnienia... . W tym tygodniu miałam już nawet przygotowane posty, wystarczyło przelać to do internetu i opublikować. Ale jak zwykle moja skleroza wzięła górę. W poniedziałek planowałam przyjść, napisać i we wtorek będąc w szkole opublikować. I co? Zapomniałam. Z resztą dni było tak samo. We wtorek chciałam napisać i przy okazji poinformować was, że wyjeżdżam na wycieczkę. Zapomniałam. Tak. W czwartek o 6:00 kilka osób z mojej klasy i kilka osób z drugiej klasy (oczywiście tylko fototechnik) wyjechaliśmy na wycieczkę do Łodzi. Ale żeby nie mieszać jeszcze bardziej, Łodzi poświęcę osobny wpis. 
A co u was słychać? 
Jaką macie pogodę? Bo w piątek w Łodzi padało i było strasznie zimno. I tutaj w mojej miejscowości jest to samo. 

5 komentarzy:

  1. Chcę się wybrać do Łodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze , że jednak napisałas:)
    u nas z pogodą w kratkę, choć przez jakiś czas było przepięknie:)
    Pozdrawiam.
    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fototechnik? Super masz profil w technikum! Ja jestem na cyfrowych procesach graficznych, więc też połączone trochę z fotografią :) Dawno nie byłam na żadnej wycieczce, u nas robią ich bardzo mało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie raz pada, a raz świeci piękne słońce i pogody nic a nic nie da się przewidzieć. Co do sklerozy - sama mam ten problem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zimno, wietrznie i ponuro. Wiosna mogłaby już zagościć u nas na dobre, nie :)?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)