środa, 6 stycznia 2016

świąteczne dodatki do pokoju

Zdaję sobie sprawę, że święta już minęły i trochę za późno na świąteczne posty, ale nie mogłam się wcześniej zebrać na napisanie ich. Dzisiaj pokażę wam co udało mi się kupić do pokoju, żeby wprowadzić świąteczną atmosferę. W kolejnym wpisie pokażę jak te rzeczy zagospodarowałam w pokoju (gdzie je poustawiałam). Będę mieć jeszcze jeden świąteczny wpis. Będą to świąteczne zdjęcia, a dokładniej bliższe ujęcia mojej choinki. Jeśli chodzi o świąteczne wpisy to tyle:). Mam nadzieję, że wam się spodobają. 
Poduszki i lampion kupiłam w Jysku, poszewka w śnieżynki jest z allegro, ramki kupiłam w pepco, a obrazki wydrukowałam z internetu. 

P.S: Jak tam pierwsze dwa dni szkoły? Wysypialiście się? Mi minęły spokojnie. Nic się takiego nie wydarzyło. Aha! Nie. Dowiedzieliśmy się wczoraj, że w przyszłym tygodniu mamy teoretyczny egzamin zawodowy... . No i oprócz tego to mamy strasznie dużo sprawdzianów z matmy. No cóż, klasa maturalna. A u was maturzyści jak tam w szkole? 

Do następnego!

5 komentarzy:

  1. U mnie, mimo że nie jestem maturzystką, też zapowiedzieli ostatnio multum sprawdzianów. Nie wiem, w co ręce włożyć.
    Fajne są te obrazki z Internetu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tym lampionie jest cudowny! <3

    Ja na szczęście nie muszę wstawać do szkoły,w minionym roku ją skończyłam, ale szczerze mówiąc chętnie bym do niej wróciła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Maturzystka nie chodzi do szkoły, lepiej uczyć się w domu.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakupy :) Muszę się wybrać na podobne łowy wiosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze poszewki na poduszki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)