piątek, 24 lutego 2012

kremowo.

Dobry wieczór!
Na początek chciałam was przerosić, że nie pisałam prawie cały tydzień ale w tym tygodniu miałam kompletne urwanie głowy(codziennie sprawdzian! :/). Na szczęście to już minęło i postaram się teraz na bieżąco dodawać posty ;).
Dopiero teraz znalazłam czas żeby do was napisać bo na wtorek mam zrobić folder o moim mieście( na geografię) i odkąd wróciłam ze szkoły to siedziałam przed komputerem i pisałam historię mojego miasta..wyszlo mi na 3 strony :o!


Zestaw, który już bardzo dawno temu sobie stworzyłam.. według mnie trochę spodnie przestały pasować(do niedawna mi pasowały! :D).
W związku z tym, że jutro wybieram się do miasta, bo chcę porobić zdjęcia..planuję do tego folderu dodać zdjęcia robione przeze mnie :). Może wam niektóre pokażę!
Jutro postaram się dodać sensowniejszą notkę..^^
Aha! Od jutra zaczynam powoli akceptację komentarzy, całkiem sporo się ich nazbierało.. :x

Dobranoc!

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)