poniedziałek, 20 lutego 2012

herbatka

Cześć!
Dzisiaj z W-F-u poszliśmy na prom lepić bałwany. Podzieliliśmy się na dwie grupy: dziewczyny razem i chłopki razem..potem pani z W-F podchodziła i robiła nam zdjęcia przy naszych bałwanach ;D. W sumie był remis^^!
Mam zdjęcia naszego bałwana ale na telefonie i jeżeli czas pozwoli to wam go pokażę.

Tak trochę z innej beczki: Ale mam zabiegany tydzień..o masakra! :/. Ledwo wyrabiam! Pomijając fakt, że tej nocy wcale nie spałam+boli mnie brzuch ;c. Help! Teraz dokańczam herbatkę i robię ściągi na biologię^^(tak zazwyczaj to nie ściągam, ale to jest konieczność :>).

mój ulubiony kubeczek :

P.S: W weekend postaram się odpisać i zatwierdzić komentarze bo w tygodniu ledwo znajduję czas żeby tu napisać :).

Dobranoc! Trzymajcie się!

11 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)