niedziela, 19 lutego 2012

Odpowiedzi I

Dobry wieczór!
Ten post był zaplanowany tak jak wam pisałam wcześniej^^. Teraz pewnie wracam dopiero od babci lub już śpię bo jutro mam na 7:00! :/. Ale przejdźmy do pierwszej części pytań ;):

1. Lubisz pierogi?
Tak, ale nie zjem więcej niż 4! ;D

2. Ulubiony gatunek muzyczny?
Nie mam ulubionego, ale jak już to reggae :).

3. Masz rodzeństwo?
Tak. Dwie siostry- młodsze.

4. Masz chłopaka?
Jak na razie to nie.

5. Masz zwierzątko?
Nie, ale miałam chomika ;).

6. Lubisz Biebera?
Nie!! Denerwuje mnie.

7. Jaki masz model telefonu?
Samsung Avila^^.

8. Jaki jest twój ulubiony serial?
Nie mam ulubionego, ale jak już to "Galeria".

9. Lubisz zmierzch?
Kiedyś lubiałam ;).

10. Interesujesz się zjawiskami paranormalnymi?
Nie.

11. Ulubione 3 blogi?
AnkylsAngelikaAgatacia.

12. Ulubiona piosenka?
Nie mam..słucham tego co wpadnie mi w ucho!

Dobranoc!

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)