niedziela, 15 kwietnia 2012

nowy t-shirt.

Cześć!
Wczoraj po południu byłam z mamą i tatą w mieście. Najpierw pojechaliśmy do Castoramy oglądać lustra do mojego pokoju i pokoju siostry. Ale niestety nie było takich na jakich nam najbardziej zależało. No trudno może będą gdzie indziej^^. Potem pojechaliśmy do Galerii bo ja chciałam sobie kupić bluzkę za 30zł z Cubusa(nie kupiłam) i coś znaleźć na testy gimnazjalne(nic nie znalazłam :c). Poszłam jeszcze do Housa i tam kupiłam koszulkę po przecenie, z 29,99 na 19,99!:).

Love is like a box of chocolates! ;)

Podoba mi się jej kolor:). 
Już jutro do szkoły...trudno będzie się "przestawić" po tygodniu luzu..ale dam radę!

Pa!

14 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)