poniedziałek, 18 czerwca 2012

już niedługo...!

Hello.
Tak jak niedawno wam pisałam miałam jechać dzisiaj po sukienkę na komers:).
Ogólnie mówiąc dzisiejszy dzień należy do tych najfajniejszych:)). Najpierw pojechałam po szkole z tatem po sukienkę, potem na lody a na koniec do Galerii gdzie kupiłam balerinki(mój rozmiar:D heuheu-nie za małe, nie za duże;d). A oprócz tego wszystkiego to Pan z angielskiego dał mi na koniec 4!


Już niedługo zobaczycie co było w tych torbach;).

To był bardzo przyjemny dzień...

8 komentarzy:

  1. dawaj zdjecia zakupow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie niezłe łupy tam masz ^^ . Już mnie zżera ciekawość . Z chęcią będe odwiedzać twój blog :) . Zapraszam również na mój : http://milosnehistoriee.blogspot.com/ . Pozdrawiam serdecznie Mania :P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko pokazuj, nie mogę się doczekac. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nie mogę się doczekac zdj. z Twojego komersu ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie zobaczę co masz w tych torbach :D !

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę się doczekać kiedy ujawnisz zawartość toreb : D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)