czwartek, 30 maja 2013

pierwszy dzień wolnego

Hello!
Przed chwilą wróciłam  z procesji. I jak to zwykle na Boże Ciało bywa było mega gorąco! Dobrze, że przynajmniej wiał lekki wiaterek:).

Dzisiejszy dzień zapowiada się całkiem przyjemnie. Zaraz zjem zupę(umieram z głodu!:o), a potem szykuje się grill! Potem podejrzewam, że zrobię zdanie na przedsiębiorczość i prezentację na biologię. A na koniec żeby jakoś sobie życie umilić pogram w sims-y!;). O tak!
(to jest aparat szkolny, nie mój^^).

Planujemy z siostrami namówić rodziców na wyjazd do Rzeczowa do jakiejś galerii w sobotę(wiadomo z jakiej okazji:p).

A wy jak spędzicie dzisiejszy dzień?;)

13 komentarzy:

  1. Ja mam zamiar dziś odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie nie ma pogody ciągle leje ;c
    Ja siedze w domu i sie nudze /chocolate

    OdpowiedzUsuń
  3. Do jakiej galerii w Rzeszowie chcialybyście pojechać?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. założysz instagram?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tel. z internetem(niestety) :c, ale gdy będę mieć to założę! ;p

      Usuń
  5. U mnie na procesji padało. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://of-life-ficza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwacja za obserwację ? ? ? ? ?? / /

    OdpowiedzUsuń
  7. HAH Ja też byłam w galerii wiadomo z jakiej okazji haha :D
    ładne zdjęcie ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)