niedziela, 2 czerwca 2013

lazy Sunday

Hi!
Wczoraj nie udało mi się nic napisać, bo gdzieś tak po 11 pojechaliśmy do Rzeszowa. Najpierw pojechaliśmy do Ropczyc zobaczyć rowery(we wtorek kupujemy^^!), a potem pojechaliśmy do galerii Rzeszów i tak zjedliśmy pizzę na obiad, a potem się rozdzieliliśmy. Nic sobie nie kupiłam, bo budżet nie pozwolił i nie było moich rozmiarów(ale 29 znowu tam jedziemy i tym razem nie wrócę z pustymi rękami :p).

A dzisiaj podarowaliśmy sobie kościół i będziemy się "lenić" przez cały dzień. No potem na 12:30 będziemy wieźć moją siostrę na tańce to pojedziemy do jakiegoś sklepu po rzeczy na grilla;).
Ogólnie dzień zapowiada się bardzo przyjemnie... plus jest taki, że dzisiaj świecie słoneczko i jest nawet ciepło:).
Ale z tego co widzę za oknem to już się pojawiają powoli ciemne chmury! Mam nadzieję, że deszcz nas ominie:p. 

A wy jak spędzicie niedzielę?

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)