wtorek, 10 czerwca 2014

co się u mnie ostatnio działo?

Hej, hej!
Ostatni raz pisałam tutaj w ubiegły czwartek. Sama nie wiem czemu tak się stało. Myślę, że po części jest to spowodowane moim lenistwem (tak, nie chciało mi się tutaj wchodzić) a po części tym, że po prostu nie miałam, o czym napisać. Bo ileż można dzień w dzień pisać o tym jaką dostałam ocenę, czy było gorąco itp.?

Ci co śledzą mojego instagrama to wiedzą, że w sobotę byłam na zakupach w Rzeszowie. Było to taki nasz spóźniony prezent na dzień dziecka. Początkowo mieliśmy jechać do Rzeszowskiej, ale ostatecznie padło na Millenium Hall :). Ja kupiłam sobie tylko koszulę w sin-say (również jest na moim instagramie). Jak będzie troszkę chłodniej to pokażę ją na sobie.

A teraz zostawiam was z kilkoma fotkami z ostatniego czasu:). Czasem lubię tak wziąć aparat i łazić po domu bez celu i robić wszystkiemu zdjęcia.
Na powyższych zdjęciach widzicie dwa zdjęcia zachodzącego słońca, tapetę na moim telefonie, kawałek koszuli i książkę, którą mam zamiar w przyszłym tygodniu zacząć czytać:). 

Udanego tygodnia! :)

16 komentarzy:

  1. kurcze może też się kiedyś zabiorę za czytanie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, świetne te ujęcia codzienności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te dwa zdjęcia z słońcem są prześliczne! :3
    Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdj :) super masz tapete na tel :D

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjecia, uwielbiam zachody słońca, więc 3 zdjęcie jest moim ulubionym <3
    Klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię czytać książki, a tą akurat mogę gorąco polecić ! ;)
    coomedyyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy chyba ten sam telefon ;3 Zapraszam na krótką notkę z relacją z koncertu Piersi ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię robić fotki wszystkiemu(:

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również czasami nie mam czasu pisać, ale staram się to zmienić :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze jest regularnie uwieczniać, co się dzieje w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację - nie warto pisać notki tylko o tym, że nie ma się o czym pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, ja w sprawie konkursu. Powróciłam do bloga po 3tyg nieobecności i miałam zapytanie w poście ostatnim, czy chciałby ktoś ze mną zorganizować konkurs. Masz jakiś pomysł? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia z rozchodzącymi sie promieniami słonecznymi są super ! :) I oczywiście czekamy na outfit z koszulą, świetny zakup :) Pozdrawiam !

    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)