sobota, 14 czerwca 2014

moje kosmetyki

Cześć!
Na dzisiaj przygotowałam posta, którego zdarzyło mi się chyba tylko raz zrobić na moim blogu. Niestety, wtedy nie do końca się wam spodobał. Mam nadzieję, że tym razem będzie inaczej^^. A zatem nie przedłużając, zaczynam:
P.S: Produkty są pokazywane w kolejności losowej:).
Na pierwszy ogień idzie szampon i odżywka. Ja jak i moje siostry najbardziej lubimy te z ziaji "masło kakaowe". Szampon i odżywka mają nieziemski zapach i z własnego doświadczenia mogę wam powiedzieć, że do włosów kręconych są super!:)
Tak na prawdę to używam dwóch kremów z Nivea.Ten co pokazuję na górze używam wieczorem kiedy kładę się spać, ponieważ jest on dość tłusty i w ciągu dnia byłoby mi z nim źle. Co mogę powiedzieć? Rano gdy się budzę wszystkie moje chropowate krostki są gładziutkie!:)
Tego kemu używam gdy już się przygotowuję do szkoły. Zaraz po umyciu zębów nakładam go na twarz, ponieważ szybko się wchłania i pozostawia moją twarz gładką. (a mówiąc nawisem to mam strasznie suchą twarz, dlatego niezbędna jest nivea).
Tak na prawdę te rzeczy są mojej siostry, ale ja czasem sobie je używam. Jeśli już coś biorę to jest to raczej to mleczko do ciała, bo żel pod prysznic mam inny:).Co mogę powiedzieć? Jest to Nivea więc do skóry przesuszonej sprawdzają się super!
I na koniec olejek arganowy z Pantene. Ten olejek to jest strzał w 10! To moich strasznie suchych włosów sprawdza się idealnie. Ja teraz akurat jestem w takim momencie, że próbuję się zaprzyjaźnić z moimi włosami. I zawsze na noc (nieważne czy są mokre czy suche) robię warkocza/kłosa i potem go rozplątuję. Potem na całą długość włosów go nakładam i moje fale są zbite w całość. Także jak najbardziej go polecam:).

I to już wszystko. Mam nadzieję, że post przypadł wam do gustu. 

7 komentarzy:

  1. Nivea <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie dzisiaj kupiłam ten drugi krem !

    poklikasz u mnie w drugim poście o choies.com w link z tym sklepem ? mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. szampon i odżywka mają boski zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo u Ciebie rzeczy z Nivea, olejek z Pantene też mam, ale dla mnie to średniaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale chciałabym wypróbować ten szampon i odżywkę ;)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę sprawdzić ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam żele pod prysznic z nivea :)♥
    świetny blog !

    zapraszam do mnie :)
    http://your-imaginatio-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!♥
-odwiedzam każdego kto zostawi po sobie ślad.
-jeśli spodoba Ci się mój blog po prostu go zaobserwuj :)